CAUDALIE: Luksuzna trajnostna znamka naravne kozmetike

Spoznaj CAUDALIE, eno najbolj trajnostnih velikih kozmetičnih znamk, njeno zgodbo, kako trajnostne vrednote uresničuje v praksi že danes in kam jo peljejo prihodnje poti.

Caudalie sem prvič spoznala preko dišave, čeprav sploh ni parfumska znamka. Na prijateljici sem zavznala ta nenavaden, subtilen, ‘moram ga imeti’ vonj. Od takrat uporabljam Caudlie The des Vignes kot eno mojih najljubših dišav in z veseljem odkrivam znamko Caudalie. V bistvu jo ob vsakem raziskovanju občudujem bolj; navdušena sem tudi nad linijo odličnih izdelkov za zaščito pred soncem Sun, odličnim anti-age serumom Premier Cru … in zdaj tudi novo linijo za mladosten videz kože Resveratol-Lift.

⇒♥ S kodo NIKA20 imaš na spletni strani Vivaderm – 20 % popust na celotno CAUDALIE ponudbo. Velja do 30.4.2021.

Nazdravljam na Caudalie zgodbo

caudalie trajnostna luksuzna naravna znamka kozmetike ustanovitelja mathilde thomas
Mlada ustanovitelja kozmetike Caudalie Mathilde in Bertrand Thomas.

Caudalie se je rodil l. 1993 na trgatvi v Bordeauxu, sredi vinskih trt priznane vinske hiše Château Smith Haut Lafitte. Oičajno so vinarji po stiskanju grozdja ostanke zavrgli, takrat pa je grozde rezal tudi profesor Joseph Vercauteren, direktor farmacevtskega laboratorija univerze v Bordeauxu. Razsvetlil jih je, da v smeti v bistvu mečejo bogastvo, saj grozdna semena vsebujejo najmočnejše antioksidante na svetu. Mlada vinogradnika Mathilde in Bertrand Thomas sta mu prisluhnila in tako so že čez dve leti (1995) predstavili prve tri izdelke za nego (obstajajo še danes!) s polifenoli iz grozdnih pečk. Pri komaj 23ih letih sta ustanovitelja spakirala kovčke in hitela farmacevtom po Franciji predstavljat svoje stvaritve. Francozinje so, zaradi učinkovitosti, znamko vzljubile kot kozarec rdečega in Caudalie, kozmetika z izvlečki grozdja in vinske trte, je stopila na pot uspeha. Danes je v francoskih lekarnah najbolj prodajana znamka za nego obraza žensk.

caudalie trajnostna luksuzna naravna znamka kozmetike spa
Kmalu po lansiranju prve kozmetike sta Mathilde in Bertrand v osrčju vinske trte Château Smith Haut Lafitte odprla Caudalie Spa des Sources, sanjski kraj obdan z vinogradi, kolikor seže pogled.

Luksuz prihodnosti: trajnost kot pri Caudalie

caudalie trajnostna luksuzna naravna znamka kozmetike spa butik
Čutila se razvajajo, telesa pomirjajo in duše obnavljajo ob uživanju vinoterapije in kozmetike Caudalie.

Caudali je trajnostna znamka, ki se je že leta 2006 jasno zavezala, da bo proizvajala naravno ‘kozm-etike’, visoko kakovostne naravne izdelke, pri tem pa skrbela tudi za okolje. Prvo jim uspeva tudi zaradi lastnega laboratorija za naravne formulacije s sedežem v mestu Gidy v Franciji in s sodelovanjem s Harvardsko univerzo in gurujem proti staranju, dr. Davidom Sinclairjem. Skupaj razvijajo patente za boj proti staranju kože, visoko učinkovito naravno kozmetiko, ki pa ne vsebuje ftalatov, fenoksietanola, mineralnih olj, parabenov, natrijevega lauret sulfata, sintetičnih barvil in sestavin živalskega izvora. Večina formul je narejena iz visokih, 95 odstotkov naravnih sestavin.

Trajnostna pa je tudi njihova tovarna, saj je samooskrbna. Celotno proizvodnjo poganjanjo obnovljivi viri energije, avtomobili, ki jih uporabljajo, so po večini električni, jedilnica v tovarni ponuja obroke z vrta, ki ga obdelujejo sami. Prisotni so na številnih trgih, kar zahteva veliko transporta, a vseeno stremijo k ničelnemu ogljičnemu odtisu. Caudalie je tudi član organizacije 1% For The Planet, kar pomeni da 1% svetovne prodaje namenja financiranju projektov za pogozdovanje. Od leta 2012 so na vseh koncih sveta posadili in zaščitili več kot 4 milijone dreves.

Trajnostna pot je dobro začrtana

resveratrol lift caudalie trajnostna luksuzna naravna znamka kozmetike
Nova linija Resveratrol-Lift je učinkovita anti-age nega naravnih formul, senzorično luksuznih izdelkov in v trajnostnih embalažah.

Cilj kozmetike Caudalie je postati najbolj trajnostna znamka:

  1. NARAVNE, ČISTE FORMULE. Z letom 2022 želijo ponuditi popolnoma naravno nego (več kot 97 odtsotkov naravnih sestavin) in čiste formule, brez spornih sestavin. ‘’Poskušamo se čim bolj približati 100% naravnemu, ne da bi pri tem žrtvovali učinkovitost in sensorične lastnosti izdelkov. Zato dovolimo uporabo sintetičnih sestavin, kadar so dobre in potrebne. Tako v nekaterih naših izdelkih lahko najdete v majhni količini: biotehnološke molekule zaradi njihove učinkovitosti proti staranju, parfumske dišave za užitek ob uporabi izdelkov, konzervanse, ki so jih odobrili pri organizacijah za organsko certificiranje, filtre oz. sredstva za zaščito pred soncem’’, razlaga Mathilde Thomas, ustanoviteljica Caudalie.
  2. LUKSUZNA TRAJNOSTNA EMBALAŽA. Luksuzna znamka želijo biti tudi pri embalaži, kar v prihodnje pomeni biti ‘zero waste’, brez ustvarjanja dodatnih odpadkov. Njihov cilj je do leta 2022 ponuditi vso kozmetiko v embalaži iz recikliranih surovin, ki jo je mogoče reciklirati tudi naprej, npr. v brezbarvnem steklu. Izbirajo FSC papir in uporabljajo naravna črnila rastlinskega izvora. Kupce pozivajo k izbiri embalaže na refil (kjer jo lahko ponudijo) in vrnitvi praznih posodic, razpršil, pokrovčkov v Caudalie trgovine, da jih lahko v programih Terracycle reciklirajo.
  3. NAJVEČJI EVROPSKI DONATOR V PROGRAMU 1% FOR THE PLANET. Do leta 2012 bo v okviru programa “1% from the planet”, kot največji evropski donator po vsem svetu posadil več kot 8 milijonov dreves.

Če si ta zapis prebrala, te naravna in trajnostna kozmetika najbrž zanimata. Ne zgolj zaradi naravnih sestavin, ampak ker veš, da se z nakupom naravne in trajnostne kozmetike odločiš za investicijo v ekološki način pridobivanja surovin, naravi prijaznejše proizvodne postopke, pošteno plačilo v vsej dobavni verigi, transport z manj ogljičnega odtisa, ‘zero-waste’ embalažo  … Z nakupom Caudalie kozmetike pa podpreš tudi bolj zeleno prihodnost, ne da bi se morala zato odpovedati kakovostnim, senzorično in vizualno dovršenim izdelkom.

Caudalie izdelki so v Sloveniji na voljo v lekarnah, Nami in Mullerju, ter na spletni Vivaderm.si.

*Fotografije: PR znamke in Nika Veger

E-novice

What do you think?

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

No Comments Yet.