Všečen. Na prvi vdih cvetno sadni vonj, ki presenetljivo dvigne s tistimi sladkimi notami, ki hkrati dišijo po čistem. Tako bi opisala novo dišavo Lancôme Idôle. Če bi ti jo želela predstaviti samo po tem kako diši. A ker je veliko, več bom začela takole:
Z nakupom te dišave podpiraš mnoge ženske, ki so vpletene v njen nastanek.

Dišava Idôle ni še ena različica že uspešnih parfumov te hiše, ampak je nov otrok, ki ga je Lancôme ustvaril po sedmih letih. Ob tako pomembnih lansiranjih v svetu dišav pod velikimi imeni znamk opazimo podpisane še večje nosove, francoske mojstre parfumerje, ki pa so v večini moški. Tokrat je Lancôme želel ustavariti ženstveno dišavo za ženske s pomočjo žensk. Združena moč in znanje treh kreatork dišav, v Maleziji rojene Shyamale Maisondieu, Parižanke Nadege Le Garlantezec in Kolumbijke Adriane Medina, je ustvarila novo dišavo prežeto s strastjo do različnih kultur in trajnostnih sestavin. Ustvarile so ženstveni vonj s posebnim srcem.
Sledljive sestavine

Grupacija L’Oreal, v katero sodi Lancôme, ljubiteljice zelene kozmetike pogosto kritizirajo. Jaz pa želela osvetliti delovanje grupacije na področju spodbujanja vključitve socialno šibkih regij in skupin v pridelovanje trajnostnih, Fairtrade in ekoloških sestavin preko programa ‘Solidarity Sourcing’. Za to dišavo npr. cvetne lističe ispartanske vrtnice (srce dišave) in njihovo esenco pridobivajo na trajnosten način. Vrtnice gojijo na družinski farmi v Isparta regiji v Turčiji tako, da s Fairtrade pogoji omogočajo številnim ženskam zaposlitev in boljše življenske razmere.
Poleg vrtnice v dišavi zaznaš še note bergamotke in hruške (to ji da sadni pridih), jasmina in Lancôme navaja: mešanice čistih in sijčih akordov, ki jih zaenkrat še nisem dešifrirala.
Steklenička, ki omogoča polnjenje

V spletu ima dišava že številne ocene – takšne in drugačne – a skoraj vsi uporabniki občudujejo stekleničko. Res je krasna, ta hip z le 1,5 cm poklon industrijskemu oblikovanju in ena najtanjša steklenička dišave na svetu. Morda ti ne bo všeč, da ni samostoječa (je, če se res potrudiš), a mene ne moti, ker me spominja na prisrčnico za v žep. Dejstvo, da steklenička omogoča ponovno polnenje preko malih fontan v vsaj 200 Lancômovih prodajnih mestih po vsem svetu, pa je naravnost bjutiful. Informacijo kje je nam najbližja, še čakam.
Nov obraz je Zendaya, borka za ženske pravice
I can, we will. We are Idôles.
Zendaya

Ameriška igralka, pevka in model Zendaya Coleman v svijih vlogah, javnih nastopanjih in na družbenih omrežji opozarja na pravice žensk in spolno neenakost, je nov obraz hiše in dišave. Pravi, da želi ženske s svojo pojavnostjo v povezavi s to dišavo opogumiti, da so močne, da se ne ustrašijo svojih sanj in da so same sebi idol.
Moja ocena
: Lancôme Idôle je ‘safe’ za v pisarno, urbani sprehod skozi mesto in tudi za na elegantno zabavo


Na prvi vdih je Lancôme Idôle zelo všečna ženstvena dišava, ki pa nima tistega močnega, unikatnega in že skoraj umetniškega karakterja. Ne osupne, prej spada med tiste parfume, ki so zelo priljubljene prav zato, ker so splošno všečni (kot npr. Chance med Chanleovimi dišavami) in so pogosta izbira za darila (tudi sebi).
Vsekakor pa to ni medla dišava, ki jo pozabiš že nekaj trenutkov za tem, ko si jo povohal. Je steklenička, ki je vredna tvoje investicije že zaradi vseh prej naštetih karakteristik, in tudi zato, ker zaznamuje. Ne divje, ne čudaško in ne rušilno… pač pa z jasnimi, čistimi, nežnimi a dolgotrajnimi notami (porabniki jo že uvrščajo med srednje močne in obstojne dišave), kot bi se želela povezati z ženskami z jasno vizijo čistim namenom in zdravo mero ljubezni do sebe.
Mene je presenetila z razvojem spodnjih not, iz elegantno lahkotnega čistega parfuma me je nase opozorila z drznimi usnjenimi notami (v bazi so mošus, patčuli, cedra in vanilja), ki so se razvile ob koncu večera na katerem sem jo spoznala. Spomnile so me na detajl, ki sem ga opazila ob koncu reklamnega spota za dišavo. V njem Zedaya v preprosti, izčiščeni a elegantni obleki na konju odvihra skozi urbano džunglo, da se dvigne visoko nad njo in osvoji … sebe. V črnih, usnjenih jahalnih škornjih.
Cena: 53 EUR/ 25ml (EDP), 85 EUR/ 50 ml in 99 EUR/ 75 ml steklenički
⇒♥ Preberi pa tudi kako lahko dišavo uporabiš/ naneseš na drugačen način.
Ko boš dišavo preiskusila, bom vesela tvoje izkušnje in mnenja. Hvalaaa.
Fotografije: Nika Veger
Zapis ni sponzoriran, sem pa dišavo spoznala in prejela na včerajšnji PR predstavitvi.
LANCOMEparfumitrajnostno
Mira Pirc
12 septembra, 2019Na kratko.Ljubezen na prvi pogled in ko je prišel na prodajne police tudi na vonj. Najbrž se ni potrebno spraševati,če ga imam?
Seveda! Priporočam!
S pozdravi,M.
NIKA
12 septembra, 2019O hvala Mira za deljenje izkusnje. Po odzivih sodec ima tudi v Sloveniji ze kar nekaj navdusenk. Krasno, upam da bo zgled tudi drugim v industriji vsaj z refilom. Maham
Besa
10 oktobra, 2019Wow noro?
NIKA
20 oktobra, 2019Prav lepo, si želim, da bi kozmetika v družbo vračala več.
NIKA
19 novembra, 2019Se strinjam, lepa misel.
NIKA
16 decembra, 2019Lepa misel. Hvala za komentar.
NIKA
16 decembra, 2019Jaaaa,kozmetična industrija bi morala biti v svojem bistvu lepša kot je bila zadnjih nekaj let.