Urban Decay prihaja v Slovenijo
Makeup is about self-expression. Show the world who you are. Wende, glavni kreativni direktor/soustanovitelj in partner podjetja
Včeraj smo na ‚priselilni’ zabavi ličil Urban Decay v Zagrebu lahko pomakali prste v njene najbolj prodajane izdelke. Poznaš to ameriško znamko? Potem si makeup junkie, visažistka, lepotna blogerka ali pa si nekaj časa preživela čez lužo.
Znamka Urban Decay meša
Če bi morala Urban Decay opisati z eno besedo, bi izbrala barvito. Sami med ključne besede dodajajo še drzno, zabavno in ženstveno. In vse te opisujejo tudi njihovo zgodovino:
- Nastala je sredi 90ih let iz želje, da bi kozmetični trg obarvali še v kaj drugega kot takrat modne roza, bež in rdeče tone.
- Sandy Lerner (soustanoviteljica podjetja Cisco Systems) je skupaj z menedžerjem Davidom Sowardom in vizionarko Wende Zomnir sklenila poslovni dogovor, ki je privedel do mešanja drznih barv lakov za nohte v Wendejevem bungalovu v Laguna Beachu. Sandy, David in Wende so tako januarja 1996 na trg lansirali Urban Decay.
- Proizvodi so obsegali linijo 10 rdečil za ustnice in 12 laktov za nohte v takrat nenavadnih barvah in z zabavnimi imeni, kot so smog, rust, oil slick, acid rain (smog, rja, naftni madež in kisll dež). Prav po veliki ponudbi odtenkov, ki pa poudarjajo ženstvenost, so poznani še danes.
- UD (Urban Decay), ki spada pod okrilje L’Oreal grupe, je eno najuspešnejših podjetij za proizvodnjo kozmetičnih barv v Združenih državah Amerike. Vsa ta leta so osvojili nekaj nagrad na lepotnem trgu; od nagrade »Best of Beauty« (črtala 24/7) revije Allure do priznanja Proggy združenja PETA2 za veganske izdelke in izdelke, ki niso preskušeni na živalih.
Urban Decay v Sloveniji
Te zanima kje in koliko ličil bo na voljo v Sloveniji? Prav to je tudi mene, zato sem povprašala predstavnike znamke, ki so mi povedali:
Urban Decay bo sprva na voljo v drogeriji Muller v BTC-ju od 22. 2. 2018 in to s celotnim asortimanom v vseh odtenkih. Za nasvete o ličenju in pomoč pri nakupu bodo na voljo tudi UD visažistke.
Čeprav se je sprva govorilo, da UD prihaja tudi na Čopovo, L’Orealovi predstavniki odgovarjajo, da v prvi fazi ne, bodo pa v BTC-ju na voljo tudi posebne izdaje in kolekcije.
Če se boš v vijolično stojalo zakadila med prvimi, potem ti priporočam, da izbereš kar enega od njihovih najbolje prodajanih izdelkov:
NAJBOLJE PRODAJANI IZDELKI UD
- Paleta senčil Naked.
- Pršilo za utrjevanje ličil All Nighter Makeup Setting Spray.
- Podlago za senčila Eyeshadow Primer Potion. Na voljo je v različnih finiših: Original (nevidno sušenje), Minor Sin (lesk šampanjca), Eden (kožna mat) in Anti-Aging (izboljša videz barv in odpravlja nepravilnosti).
- Maskara Trouble Maker.
- Tekoči puder Naked Skin Weightless Ultra Definition Liquid Makeup, ki naj bi bil dobro prekrivni puder, a zagotavlja občutek gole kože.
- Črtalo za oči 24/7 Glide-On Eye. Res dobro pigmentirana kremna črtala so na voljo v kar 41, vodoodpornih odtenkih.
- Korektor Naked Skin Weightless Complete Coverage velja za korektor lahke formule z močnim prekrivanjem.
P.S.: Poročilo iz Urban Decay zabave v Zagrebu
Vabila na Urban Decay zabavo ob lansiranju sem se razveselila, saj med blogerkami ti dogodki veljajo za ‘čist hude partije’. Dress code črna in/ali vijolična sicer ni bila tako lahka naloga, saj v trgovinah ni na voljo niti enega kosa v letos trendnem ultravijoličnem oz. urbandecay odtenku, a sem se vseeno znašla in v La Grmo v Zagrebu v štiklih po makedamu vkorakala zadovoljna, polna energije in pričakovanj.
Zabava je bila … Lepa? Čudovit prostor je bil olepšan z vijoličnimi rožami in z Urban Decay slikami, napolnjevali pa so ga dobra glasba in kup lepih deklet. Morda je prav to, da smo bile predvsem ženske, ali pa to, da je bila večini objava fotografije na družbenih omrežjih pomembnejša od doživetja, krivo, da se predstavitev znamke ni razvila v zabavo. ”Preiskušali smo Urban Decay kultna ličila, klepetali s tistimi, ki jih poznamo, predvsem pa se gledali in fotkali …” bi bil iskren napis pod Instagram objavo. Če ne bi osem žmohtnih Slovenk in dva fanta odložilo telefone in drznost, ženstvenost in zabavnost izkazalo tudi na plesišču.
Urban Decay je priljubljena znamka med lepotnimi blogerji in visažisti, ki prisegajo na ‘drug-store’ izdelke srednjega cenovnega razreda. Na družbenih medijih lahko izkušnje deklet, ki poznajo Urban Decay spremljaš pod #UDSlovenija in seveda deliš tudi svoje.
⇒♥ Poglej pa tudi kateri odtenek vijolične je trenden letos in najboljše trike za ličenje z njim.
Maham … in se na novo spogledujem z vijolično,
Nika
*Fotografije: Nika Veger za Beautyfullblog, PR
ličenjemakeupUrban DecayThis post is also available in: English