Kaj bo novega v kozmetiki v 2020
Ker sem v lepotnih vodah že več kot 20 let, z zanimanjem spremljanjem novosti in trende ter ugotavljam, kaj bo lepotna industrija pospešeno razvijala v prihodnje. Upam si trditi, da je spodnji spisek prihajajočih trendov 2020 v kozmetični industriji kar točen. Preveri.
⇒♥ PREBERI TUDI:
Kozmetična industrija: pogled v prihodnost
Da je Pantonova barva leta 2020 klasično modra, se bo morda poznalo le pri ličilih in barvi stekleničk, sicer pa bodo na tvojo kozmetično polico vplivali ti trendi:
Trajnostno in zeleno
Imaš prav, to ni neka vaauuu napoved. Stavim pa, da bo vse več izdelkov z zelenim pridihom na voljo tudi v nizkocenovni kozmetiki in izdelkih široke potrošnje. Garnier je že lansiral linijo BIO izdelkov, Medexovi balzami za ustnico so brez mineralnih olj med njimi pa je tudi eko certificirana različica, nekatere Niveine novosti so bile 100% naravne in biorazgradljive … Vse več ekološke ponudbe je tudi v običajnih trgovinah in drogerijah. Vsekakor je prav, da znamke skrbijo za to, da je lepota prijazna okolju, tudi če le zaradi dobičkonosnega trenda. Posledično bomo kupci imeli še več izbire in informacij. Če se na področje eko lepote šele podajaš, imej v mislih, da je podpora lokalnega in ekološkega najboljša izbira.
Še več lokalne kozmetike
Zaradi prej omenjenega in ker so surovine in informacije zdaj lažje dostopne, bo v letu 2020 ponudba lokalne kozmetike še bolj bogata. Vse slovenske kozmetične znamke so zbrane v tem zapisu, če tvoje najljubše ni med njimi, me pocukaj, da jo dodam.
Kozmetika z zvezdniškimi in imeni vplivnic
Podjetne in vplivne ženske svoj imperij širijo tudi na kozmetično področje; Rihanna (Fenty Beauty), Kylie Jenner (Kylie Cosmetics), Lady Gaga (Haus Laboratories), Jessica Alba (Honest Beauty), Miranda Kerr (Kora Organics), Drew Barrymore (Flower Beauty) in nenazadnje Rebeka Dremelj s svojo linijo dišav MySpirit. Ker je sledilkam to všeč, se bo trend zagotovo nadaljeval. Lepa Afna, lahko pričakujemo Lip Glosse?
Personalizirana kozmetika
Če vprašaš mene, bo v prihodnje luksuz trajnostno in hkrati personalizirano. Slovenski pionir na tem področju je kozmetika Alp Stories, ki omogoča izdelavo lepotil s personalizirano vsebino in etiketo, v serijski proizvodnji, ne glede na količino naročila. Personalizacija bo le še napredovala in postala bolj dostopna in bolj unikatna, odvijala pa se bo tako v sami proizodnji kozmetike, kot tudi na prodajni policah in doma. Zametke tovrstne ponudbe je bilo v preteklem letu že moč opaziti tudi pri drogerijskih znamkah, Clinique je npr. ponudil izbiro osnovnega seruma in izbiro različnih aktivnih dodatkov. Ob tem se moraš zavedati, da do čudežno učinkovite personalizirane stekleničke ne prideš le z izpolnitvijo vprašalnika na mobilni aplikaciji. Dobrodošle kakovostne analize kože in las!
Kozmetika in postopki, ki temeljijo na analizah kože in las
Včasih smo lepotne stekleničke izbrali zaradi imena znamke, vonja, embalaže … danes pa smo bolj zahtevne in v INCI listah iščemo učinkovite sestavine. Še več, za to, da res dobro poznamo potrebe naše kože, ‘vrtamo’ globje in s pomočjo strokovnjakov odkrivamo stanje tudi v nam nevidnih plasteh. Analize kože, las in lasišča bodo v prihodnje še večkrat podlaga za izbor res učinkovite nege. Pri tem pa imej v mislih, da so za dobro diagnostiko poleg aparata pomembne tudi izkušnje (in ne zgolj prodajna naravnanost) tistega, ki rezultate odčitava. Za težave v zvezi z lasiščem in lasmi priporočam frizerski salon Om v Kranju.
Razvoj kozmetike za ‘podhranjene grupe’
S prodajo kozmetike preko spleta postajajo za proizvajalce zanimive tudi manjše skupine ljudi z istimi težavami ali potrebami glede kozmetike. Po uspehu znamke Fenty Beauty (znani po ličilih za vse barve kože) lahko pričakujemo še več ponudbe lepotil za ciljne skupine; najstnike, aspolne osebe, različne rase …
Kozmetika z novimi aktivnimi učinkovinami, npr. CBD oljem
Kaj CBD olje je in več o njegovem učinkovanju preberi pri znalcih, saj se sama z njim in s tovrstno kozmetiko šele spoznavam: https://konoplja.net/novice/kaj-je-cbd-kanabidiol-in-kaj-deluje/ Raziskav o dokazanem učinkovanju ne poznam, se pa v spletu in od ust do ust širi njegovo učinkovanje, zato v prihodnje lahko pričakujemo več tovrstne kozmetike. Že ta hip pa CBD kapljice za zunanjo uporabo ponujajo pri Nelipot.
Se obeta zanimiva kozmetična prihodnost? Misliš, da sem kaj spregledala? Kateri od trendov pa je najbližje tebi? Hvalaaa za tvoj odziv.
Maham,
Nika
*Fotografija: Unsplash
ALP STORIESanaliza kožekozmetikatrendi