Intervju: Katalin Berenyi, ustanoviteljica korejske kozmetike Erborian
Če sem kot visažiska vedno želela kukati v kovčke priznanih umetnikov ličenja, se kot blogerka z največjim navdušenjem in radovednostjo sprehajam po tovarnah meni ljube kozmetike in zaslišujem njihove kreatorje in ustanovitelje.
Da na konferenci za lepotne blogerke, Beautiful Bloggers Meetupu na trg pospremimo nove izdelke, ni nič nenavadnega. A tokrat smo bili še bolj drzni, na slovenski trg smo lansirali kar celoten segement kozmetike, korejsko kozmetiko. Podjetje Stillmark, uvoznik korejske kozmetike Erborian, je za to priložnost na BBMU povabil njeno ustanoviteljico, Katalin Berenyi. V čast in veselje mi je bilo, da sem imela priložnost z njo poklepetati.
Ima ime znamke, Erborian, kakšen poseben pomen?
Seveda! Ime Erborian izvira iz francoskega izraza »herbes d’Orient« oziroma »zelišča z Vzhoda«. Namreč, vse, kar počnemo, temelji na posebnih mešanicah korejskih zdravilnih zelišč.
V zadnjem času je korejska kozmetika v trendu in preko nje tudi Evropejke spoznavamo korejskim koncept nege kože, ki je zelo drugačen od evropskega? Kako ju Erborian združuje?
Med francoskim in korejskim konceptom nege kože obstaja ogromna razlika.
Korejska nega kože temelji na načelu slojenja oziroma nanašanja zelo tankih slojev izdelkov v določenem zaporedju, francoska nega kože pa temelji na samo enem ali dveh slojih, da bi bil negovalni ritual hitrejši in preprostejši. V Koreji so običajno glavni izdelki esence ali serumi, v Franciji pa se navadno najbolje prodajajo kreme. Pri Erborianu smo se naučili razumeti delovanje in vlogo vsakega korejskega negovalnega koraka. Velikokrat več njih združimo v en Erborianov korak, da bi bil naš ritual popolnoma prilagojen navadam Evropejk in tistih, ki niso iz Azije.
V čem je prednost Erborianove BB kreme v primerjavi z drugimi BB kremami, ki so na voljo na evropskem trgu?
Katalin: Erborianova BB krema je BB krema v pravem pomenu besede – po formuli se močno razlikuje od na primer tekočih podlag ali obarvanih krem. Uporabili smo hlapne sestavine, da bi na koži prišlo do prave spremembe. Na ta način smo ustvarili visoko prilagodljivo formulo za vsak ten kože.
Kateri je vaš najljubši Erborianov izdelek (ki ni nujno prodajna uspešnica)?
Še zlasti so mi pri srcu naslednji izjemni izdelki: Čistilno maslo, ki nalogo čiščenja opravlja izredno dobro, poleg tega pa je nadvse senzorično, potem Eliksir Ginseng, to je eden najboljših mikroniziranih anti-ageing serumov na trgu, in CC krema, ki na koži ustvari prekrasen naraven in sijoč zaključek v samo eni minuti.
Kateri so najbolj vroči trendi nege kože v Koreji in Franciji?
V Koreji zadnje čase opažam veliko inovacij na področju nege ustnic. Ritual nege ustnic je postal bolj sofisticiran in vključuje senčenje, barvanje, ki da učinek akvarela in druge posebne tehnike poudarjanja in nege ustnic. Obstaja tudi velik trend uporabe mask. Ženske uporabljajo več mask hkrati ali eno za drugo ter s tem ustvarjajo sofisticiran ritual slojenja. Tudi v Franciji se rituali z maskami vedno bolj razvijajo, pojavili pa so se tudi mikrolosjoni za dobro pripravo kože.
Kako si vaša blagovna znamka prizadeva za trajnostno proizvodnjo in izdelke?
Erborian je sam po sebi precej trajnosten, čeprav je pred nami še dolga pot. Že od nekdaj uporabljamo več papirja in stekla ter čim manj plastike. Pri proizvodnji smo zelo skrbni. Odpadke in porabo vode nadzorujemo tako, da smo prisotni pri vseh proizvodnih procesih, poleg tega pa smo transparentni glede sestavin, ki jih uporabljamo, za boljše razumevanje naših formulacij.
Kaj vas ta trenutek navdihuje (na primer država, zelišča, kultura, knjiga ali tradicionalni lepotni tretmaji)?
Še vedno me fascinira bogastvo Koreje – v smislu zelišč in zdravilskega znanja – pa tudi korejska kultura in narava. V Koreji ljudje sami od sebe bogatijo hrano z zelišči in so zelo skrbni glede življenjskega sloga, hrane in pijače. Vsak vikend gredo na zrak, da oskrbijo telo s kisikom. Moje ustvarjanje se še vedno vrti okrog tega holističnega naravnega pristopa do lepote.
Ste ustvarjalka lepotne blagovne znamke, glavna kreativna direktorica v Skupini L’Occitane in marketinška strokovnjakinja. Kaj bi najprej svetovali tistim, ki želijo ustvariti lastno kozmetično blagovno znamko?
Najprej se odločite, kaj želite povedati svetu. Dobra znamka je kot otrok. Ima svojo osebnost, posebna stališča, prepričanja in posebne izdelke, ki se razlikujejo od drugih. Vaša prepričanja in vrline bodo vaši znamki dale osebnost, zato je to najpomembnejša odločitev.
Gostovali ste na letošnji konferenci lepotnih blogerk Beautiful Bloggers MeetUpu. Kaj bi radi sporočili slovenskim blogerkam, ki se konference niso udeležile?
Verjemite v svoje sanje, res se izplača. V svetu lepote je še veliko prostora, le drugačne morate biti in sledilcem ponujati pristno vsebino. Za uspeh na področju mnenjskega vodenja je bistveno, da ste drugačne in imate močno osebnost. To lahko dosežete le z avtentičnostjo. Bolj ko boste sledile svojim prepričanjem, večje možnosti za uspeh boste imele!
⇒♥ Moje priporočilo za prvo spoznavanje s kozmetiko Erborian je preskus CC kreme. Zakaj bo navdušila tudi tebe preberi tukaj.
Poznaš kozmetiko Erborian? Kateri izdelek te je navdušil?
Maham,
Nika
*Fotografije: Pia Fash’n Fudge, Marko Delbello Ocepek. Fotografije so le svetlobno obdelane.
bbmuljbeautiful bloggers meetupblogerska konferencaErborianintervjukorejska kozmetikaslovenske lepotne blogerke