La Roche-Posay uvaja embalažo za ponovno polnjenje

‘’Če pri predstavitvi kozmetike govoriš o embalaži, potem najbrž nima kaj prida vsebine,’’ je razmišljanje, ki je z okoljskega vidika nekoliko zastarelo. V zadnjem letu skoraj pri vseh kozmetičnih izdelkih govorim tudi o embalaži, ker so znamke, ki jih priporočam, okoljsko ozaveščene in nenehno stremijo k zmanjševanju odpada zaradi embalaže

Vesela sem, da lahko govorim tudi o embalaži kultne linije Lipikar dermatološke znamke La Roche-Posay. Vsebino hvalijo vsi, ki imajo težave z razdraženo, srbečo in občutljivo kožo ali z atopičnim dermatitisom (več o vsebini preberi tukaj). Da se nekaj dobrega dogaja z embalažo, pa smo opazili tisti, ki cenimo skrb za okolje.

La Roche-Posay zmanjšuje delež deviške plastike v embalažah vseh svojih izdelkov

la roche posay lipikar refill beautyfull blog nika veger
So obdobja, ko imata punci občutljivo in suho kožo. Takrat že pri prhanju uporabimo izdelke La Roche-Posay iz linije Lipikar.

Pred kratkim me je dermatološka znamka La Roche-Posay razveselila z novico, da za nekatere svoje najbolj prodajane izdelke uvaja embalažo na ponovno polnjenje, refil. S poslanstvom, da spreminjajo življenje na bolje s kar najmanjšim vplivom na okolje, so si pri blagovni znamki zadali cilj, da do leta 2025 delež reciklirane plastike v embalaži povečajo na 70 odstotkov, s čimer bodo prihranili 10.000 ton neobdelane (deviške oz. na novo narejene) plastike. Embalaža iz reciklirane plastike prispeva k zmanjševanju dveh okoljskih težav; zmanjšuje uporabo virov, hrati pa s ponovno uporabo zmanjšuje količino odpadkov. Prva linija, pri kateri je embalaža 100 odstotkov izdelana iz recikliranih surovin, je meni ljuba Lipikar

la roche posay lipikar refill beautyfull blog nika veger
Lipikar Baume AP+M (25,52 EUR/ 400 ml) povezuje odlično nego s skrbjo do družbe in okolja: izboljšuje kakovost življenja ljudi s suho kožo, ki je nagnjena k ekcemom. Pri tem ena od ključnih sestavin, karitejevo maslo, prihaja iz družbeno odgovornega programa nabave v Burkini Faso, od katerega ima korist 26.000 žensk in je največji tovrsten program v skupini L’Oreal. Poleg tega pa je izdelek na voljo v embalaži iz 100% reciklirane plastike (razen pumpice).

La Roche-Posay uvaja embalažo za ponovno polnjenje

la roche posay lipikar refill beautyfull blog nika veger ponovno polnjenje
Sprememba k bolj trajnostnemu vsakdanu je tudi izbira izdelkov, ki omogočajo refil.

Z željo po zmanjševanju plastičnega odpada zaradi embalaže, kozmetične znamke uvajajo različne novosti;

  • pri proizvodnji plastične embalaže uporabljajo več reciklirane plastike,
  • uvajajo embalažo iz drugih, hitreje razgradljivih materialov,
  • vsebino ponujajo v embalaži za ponovno polnjenje … Najboljša rešitev za to so polnilnice, nekoliko lažje izvedljivo polnenje pa je polnjenje prvotne embalaže preko refil vrečk.

Pri La Roche-Posay je ta vrečka je res da plastična, a je narejena kar iz 77 odstotkov manj plastike. Torej pri ponovnem nakupu vsebine izberi embalažo, ki v končni fazi ustvari kar 77% manj plastičnega odpada. Pri tem se izogneš tudi nepotrebnemu nakupu nove pumpice, ki je narejena iz nove plastike in je težje reciklabilna.

Izdelka Lipikar, ki omogočata ponovno polnjenje sta:

la roche posay lipikar refill beautyfull blog nika veger
Naslednjič v lekarni pri nakupu izdelkov za prhanje La Roche-Posay izberi embalažo za ponovno polnjenje.
  • 1. Olje za tuširanje Lipikar Huile Lavante AP+, cena: 16,40 EUR
  • 2. Nežen pripravek za umivanje telesa brez mila Lipikar Syndet AP+, cena: 18,20 EUR

Kupci zahtevajo, znamke prilagajajo. Po raziskavi ene od največjih agencij za raziskave Ipsos (Global 2020 Earth Survey) je kar 79 odstotkov ljudi pripravljenih izbirati izdelke, ki so okolju prijaznejši, od blagovnih znamk pa pričakujejo možnost „bolj zelene“ izbire. To še posebej velja za segment nege kože, ki predstavlja našo prvo obrambo pred zunanjim svetom in je najbolj dovzetna za negativne vplive okolja, kot so alergeni, onesnaženje in povečano UV-sevanje.

Do leta 2030 brez deviške plastike

la roche posay lipikar refill beautyfull blog nika veger
Z izbiro kozmetičnih izdelkov lahko vplivaš na bolj zdravo okolje, to pa na koncu vpliva na življenje vseh nas.

La Roche-Posay je kot vodilna svetovna blagovna znamka, ki jo priporočajo dermatologi, uvaja spremembe, da prispevajo k prijaznejši okoljski in družbeni prihodnosti. Nova embalaža je korak k uresničevanju ambicije, da se zmanjša uporaba plastike kot resnega onesnaževalca, vendar brez ogrožanja učinkovitosti izdelka. Pri blagovni znamki so si zadali cilj, da do leta 2025 dosežejo 70-odstotni delež reciklirane plastike v embalaži, kar bo prihranilo 10.000 ton neobdelane plastike. Končni cilj je, da se ta delež do leta 2030 poveča na 100 odstotkov in da deviške plastike v embalažah La Roche-Posay izdelkov ne bo več. 

Posebna ponudba v lekarnah

la roche posay lipikar refill beautyfull blog nika veger
Z izbiro embalaže na refil se izogneš tudi nepotrebnemu nakupu nove pumpice, ki je narejena iz nove plastike in je težje reciklabilna.

Ker pri La Roche-Posay želijo pospešiti prehod na izdelke v bolj trajnostni embalaži, do razprodaje zalog v lekarnah poteka posebna akcija – ob nakupu Lipikar Syndet AP+ v običajnem 400 ml pakiranju prejmeš 50 odstotni popust na Lipikar Syndet AP+ v pakiranju za ponovno polnjenje. Prav tako ob nakupu Lipikar Huile Lavante AP+ v običajnem pakiranju 400 ml prejmeš 50 odstotni popust za Lipikar Huile Lavante AP+ v reciklirani embalaži za ponovno polnjenje. Vse informacije o izdelkih La Roche-Posay najdeš na laroche-posay.si.

Imaš težave s kožo? Uporabljaš izdelke znamke La Roche-Posay? Vesela bom tvojih odziviv v komentarju. Hvala.

Maham,

Nika

*Fotografije: Vstanem

E-novice

What do you think?

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

No Comments Yet.