Razstavni salon Geberit

Po letu prenove hiške, sem s krstnim vodenjem prireditve pospremila rojstvo novega in prvega razstavnega salona Gerberit v Slovenij.

Ker mislim, da smo s takim razstavnim salonom pridobili vsi, ki se lotevamo prenove kopalnice ali pa zgolj kupujemo novo WC desko, informacije, ki sem jih pridobila v pogovoru z gosti na odprtju razstavnega salona, Jano Pogačar, vodjo marketinga Adriatic regije pri Geberitu, arhitektko Janjo Merše iz Geberita in samostojno arhitektko Mojco Berhtold, podajam v tem zapisu. Ni rečeno, da bo zadnji, ki se nanaša na prenovo hiše ;), si za?

Moje stranišče je moje svetišče

Da sem ‚dekle’ Petra Polesa, je pri ponudbi naj vodim otvoritev štelo zgolj zato, ker se je Pero zadnje tedne intenzivno ukvarjal s plesom, jaz pa zato sama s prenovo kopalnice. Tako imam kar nekaj svežih izkušenj z renovacijo in preživljanjem časa na WCju, kjer vse pogosteje ‚zadiham’, namesto, da bi iz njega oddrvela takoj, ko opravim svoje. Še malo posedim, posrfam po telefonu in se delam, da me ni. V stranišče hodim pogosteje, kot me tišči in tam preživim dlje časa, da se skrijem pred otroki, ‚naredi še danes’ listo in drugimi obveznostmi. Tam imam pet minut zase. Težko si predstavljam, da je bila takšna sprostitev v kopalnici in stranišču mogoča pred 150 leti. Zato hvala vsem, ki so kopalnico modernizirali do te mere, da je postala tempelj užitka.

Najboljša prenova kopalnice

Raziskave pravijo, da človek v stranišču v povprečju preživi uro in 42 minut na teden, to je približno 20 minut dnevno. Ženske sicer nekoliko manj kot moški, kar pa seveda kompenziramo v kopalnici. Na kaj moramo biti pozorni pri zasnovi ali prenovi kopalnice in stranišča, da ju v tem hitrem tempu življenja doživimo res kot kotiček za užitek in ne prostor za odstranjevanje vodnega kamna, sem izvedela v pogovoru z arhitektko, Mojco Berhtold.

Mojca ima veliko izkušenj s projektiranjem objektov in načrtovanjem interijerja in je vodja arhitekturne svetovalnice revije Naš dom.

 

Jaz (v nadaljevanju N ;)): Začniva kar na začetku, pri načrtu … Kaj je najbolj pomembno pri načrtovanju prenove?

Mojca: Zelo je pomembno, da je prostor premišljen in načrtovan po meri človeka, ki tam biva. Zasnova prostora vpliva na življenje in odnose med stanovalci: dobra združuje in obratno, slaba razdružuje.

N: Če se prenove kopalnice lotevaš sam in prvič, potem se velikokrat zgodi, da najprej izbereš kad, potem pa študiraš kam jo boš postavil, ali kot se je zgodilo meni, najprej povlečeš cevi za vodo, nato pa z radiostezistom in bajalico ugotoviš, da bi bilo kopalnico bolje imeti na drugi strani hiše. Kakšen je najboljši vrstni red prenove, na kaj velikokrat ne pomislimo pri načrtovanju kopalnice, pa bi morali?

M: Vrstni red narekujejo gradbena dela, torej najprej odstranimo obstoječe elemente, nato zamenjamo inštalacije, položimo keramiko ter montiramo sanitarne elemente. To je res dobro upoštevati, da se vam ne zgodi kot moji prijateljici, pri kateri se je mojstrom tako mudilo, da so položili keramiko, še preden so uspeli zamenjati inštalacije.

N: S Petrom imava podoben okus (precej zmešan ;)), zato sva se opremljanja hiše lotila kar sama. Odprla sem Pinterest, začela brskati in zanimive ideje metati v predalček … Najprej je bilo zabavno in sproščujoče, kmalu pa sem ugotovila, da je Pinterest zakladnica stila, ki funkcionira na fotografijah. Konkretne rešitve sva potem vseeno iskala v revijah, katalogih, trgovinah in pri prijateljih. Zdaj, ob koncu, se sprašujeva, ali bi bilo bolj pametno najeti notranjega arhitekta? Kaj bi pridobila s tako investicijo?

M: Dober arhitekt analizira prostor in ga v pogovorih z vama uredil tako, da je kar najbolj funkcionalen in vama pisan na kožo. Reši vaju lahko tudi kakšne tehnične zagate in vama s tem celo prihrani kakšen euro.

N: Kaj pa trendi? Kaj je popularno ta hip in kaj šele prihaja?

M: Velike dimenzije ploščic, pisani vzorci in materiali, ki prehajajo eden v drugega, to so trendi pri ploščicah. Pri kopalnicah na splošno pa breznivojski pršni prostori, talne kanalete in stenski odtoki. Tu se Geberit lahko pohvali z inovativnimi rešitvami.

Prednosti razstavnega salon Geberit

Ne gre še za en salon, v katerem je razstavljena sanitarna tehnika. V svetlem in preglednem ambientu so predstavljeni izdelki po smiselnih celotah. Tako so nastali kotički, ki predstavljajo posamezne oblikovne linije, skupine izdelkov za posebne namene, kot na primer program za gibalno ovirane osebe in program za vrtce in šole, serije vseh aktivirnih tipk v vseh barvnih različicah na enem mestu ali zid na katerem so predstavljeni elementi v funkciji. Naj povem po domače, na školjke se lahko usedeš, lahko preskusiš različne načine splakovanja (senzorskega ali pnevmatskega), se ob ‘wc-jih’ brez roba prepričaš, da ob učinkovitem splakovanju voda ne šprica iz stranišča …

Nov razstavni salon je prostor za ‘druženje’ arhiteka, inštalaterja in uporabnika oz. kupca.

 

Leta 2016 je Geberit prevzel tudi blagovni znamki Keramag in KOLO.

Geberit aktivirne tipke

Izbira je enostavna, če imaš čisto vse na enem mestu, zraven pa tudi strokovni nasvet.

Janja Merše Geberit Nika Veger

Geberitova arhitektka, Janja Merše, nam je povedala, da lahko veliko stvari preskusimo, saj so delujoče in videti točno tako, kot bodo doma v kopalnici.

Geberit je pionir

Ne le na področju uvajanja novih voditeljev ;), je inovator na področju sanitarne tehnike, najdemo ga za steno skoraj vsakega stranišča. V zadnjem letu pa so sprejeli nov izziv in stopili  v celoten prostor kopalnice, z razširitvijo prodajnega programa na keramiko z blagovnima znamkama Keramag in Kolo.

Jana Pogačar o uspehu, vrednotah in viziji Geberita.

Pri Geberitu želimo svojim uporabnikom vedno zagotoviti le najboljše, zato svoje proizvode, sisteme in storitve nenehno posodabljamo. Z otvoritvijo novega salona stopamo korak proti uporabnikom naših izdelkov. Novi prostor nam omogoča predstavitev širokega nabora izdelkov, pospremljenih s strokovnim nasvetom. Razstavni salon se razprostira na površini 135 m2 in je namenjen širši javnosti, tako zasebnim kupcem, arhitektom, projektantom in ostalim zainteresiranim. Jana Pogačar, vodja marketinga Adriatic regije

Če bi na koncu potegnila … ne, ne vodo, ampak črto, pod slišano in videno, bi lahko zaključila takole: Raziskave na temo, kako razporejamo svoj čas, kažejo, da v življenju namenimo poljubljanju zgolj dva tedna, preživljanju časa v kopalnici in na stranišču pa več kot leto dni. Torej je izbira kopalnice bolj pomembna kot izbira poljubljevalca. Z znamko Geberit in razstavnim salonom na Leskoškovi 9E v Ljubljani, pa tudi bolj enostavna ;).

Po petnajstih letih druženja s Petrom sem stopila v njegove hlače in se preiskusila v vlogi voditeljice.

Kot se za rojstvo spodobi, pa je z nami tudi ‚oče’, Mirana Medved, direktor Geberita.

Razstavni prostor je odraz Geberitove vizije biti ‘trendsetter’ v ustvarjanju najvišje kakovosti bivanja.

V Geberitovi kopalnici se napredna tehnologija lepo zliva z dovršenim dizajnom … in nastopom F&B Acrobatics.

Novinarji so občudovali lep dizajn in preskušali napredno tehnologijo.

V salonu si lahko ogledamo celoten asortiman; odtoke za pršne prostore, tuš WC-je, večino linij kopalniške keramike in pohištvo.

Prijetno vznemirjena pred prvim vodenjem prireditve.

Heleni Čož, izvršna PR direktorica Lune TBWA sem hvaležna, da mi je zaupala ta izziv, zaradi katerega sem še bolj prepričana, da stranišča postajajo moderna svetišča.

⇒♥ Če te zanimajo tudi nagrajeni reklamni spoti, si poglej tega Geberitovega, nagrajenega na New Yorškem filmskem festivalu in psssst … posnetega v Beogradu.

Kdaj pa si ti nazadnje stopila iz svoje cone udobja in zakorakala v kaj novega?

Maham,

Nika

*Fotografije: Žiga Intihar

2 Comments
  • Tamara
    junij 3, 2017

    Čestitke za novo izkušnjo!
    Bo pa ta objava prišla čisto prav, ko se bomo lotili renoviranja .. 🙂

    • NIKA
      NIKA
      junij 4, 2017

      Hvala Tamara, cim manj stresno prenovo zelim ;).

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja


*